noordijken.reismee.nl

thuis

En dan is er weer een eind gekomen aan onze geweldige vakantie. Voor we weg gingen hadden we geen idee wat je gaat zien en gaat doen je zoekt wat uit en dan maar afwachten of het ook echt leuk is. Alles is boven verwachting geweest, je kan van tevoren niet bedenken dat de apen bij je huisje zitten. En dat er een paar honderd meter verder de slangen leven en niet te vergeten de tarantula's leven gelukkig niet gezien waar we geluk bij hebben gehad, we hebben mensen gesproken dat ze in de badkamers zaten. We hebben veel gezien, gedaan en mee gemaakt nooit gedacht dat het zo'n belevenis zou zijn. We zijn allemaal lek geprikt door de muggen Lichelle het ergste die was bijna 1 grote bult van de muggenbulten. We hebben liters water gedronken om het vocht op peil te houden want het was zo ontzettend warm zeker in de jungle. We hebben het 1x koud gehad het was toen in de avond maar 25 graden. We hadden ook nooit verwacht dat we aan die warmte zouden wennen, de warmste dag is 47 graden geweest. We hebben op de meest gekke plekken geslapen op het water in een tent boven in een boom. Sommige bedden waren zo vreselijk hard dat je lijf de andere dag er pijn van deed. We hebben zelfs 1x alleen een onderlaken gehad en daar konden we het mee doen dat we van ellende maar een handdoek over ons heen hadden gelegd. Als je s'morgens wakker werd de salamanders over het plafond heen liepen. Sommige badkamers waren niet om aan te zien alleen koud water, en het water door de planken naar buiten liep. We hebben verschillende massages gedaan ook heerlijk om te doen. Op iedere hoek van de straat kan je binnen lopen voor €6 zijn ze een uur bezig. En dan is het weer voorbij en gaat het normale leven weer beginnen. We vonden het heel leuk jullie berichten te lezen via de blog, Facebook of via de app.

Chantal

Wij hebben genoten van jullie verhalen .
Fijn dat jullie weer heel huids terug zijn van een schitterende vakantie

Krijn en clary

Gelukkig weer. Gezond en veilig thuis .