noordijken.reismee.nl

Krabi

Vanmorgen weer vroeg uit bed de laatste keer want we moeten naar Krabi voor een week. Afscheid genomen bij de rainforest wat een geweldig lieve mensen waren het daar ze deden alles voor je om het naar je zin te maken. Weer in de bus nu geen auto waar het eigenlijk niet inpast. Weer een rit van bijna 3 uur. Maar aangekomen bij een prachtig resort op Krabi aan het strand waar een stukje verder de apen lopen. Het water is mooi groen we hadden het zelf nog iets mooier verwacht de kleur van net water. Hierin dachten we ook weer af te koelen want vandaag weer boven de 40 graden, maar ook dit een warm bad we kwamen er met verrimpelde handen en voeten uit en nog niet afgekoeld. Dat een zee zo warm kan zijn niet te geloven. We gaan nu een week relaxen, daar zijn we ook aan toe het zijn mooie maar vermoeiende weken geweest. Er zal niet meer iedere dag een nieuw verhaal op komen.

Krijn en clary

Wat fantastisch allemaal we hebben genoten van jullie reis verslag geniet nu maar lekker van deze strandweek op dit prachtige plekje groetjes Van ons

Anja

Jeetje wat gaat vliegt de tijd weer voorbij zeg, Nu alweer toe aan jullie relax weekje. Geniet er maar heerlijk van want voor je het weet ben je weer terug in het oh zo mooie... zonnige... heerlijke zomer weer niet Nederland ;-)

Hans van Dijk

Geniet er van.

Rebecca

Wat een avontuur zeg !!! ???????????? erg leuk om alles zo te lezen, ben niet jaloers hoor???????????????? Geniet er nog van , voordat je weet ben je weer thuis .whoech ????????????????????

Anneke

Was leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken , geniet nog van jullie relax weekje

Alice

Was super leuk om te lezen wat jullie allemaal beleefd hebben. Nu nog lekker relaxen en genieten met elkaar.

moe

Een heerlijk weekje rust om bij te komen.Geniet er van het is nu zo weer om.Groetjes van ons.

Corinne Troost

Zo, de werkvakantie zit erop; tijd om te chillen met een lekker biertje of een ander drankje.
Bedankt voor je leuke verhalen. Het heeft toch een hoop extra moeite gekost. Denk dat jullie eerder afgevallen zijn dan aangekomen; proost en plezier!!!!

Jan

Als jullie trek hebben in hollandse bitterballen, pannenkoeken of andere hollandse dingen dan raad ik je aan op bezoek te gaan bij een Volendammer die in Ao Nang een restuarant heeft, zoek langs de hoofdweg naar Phupa Ao Nang Resort, op de weg er naar toe vind je na ongeveer 200 meter aan de rechterkant zijn stek. Vlakbij op de hoofdweg vind je ook een heel goedkoop restaurantje, dat heet CheapCheap, ga daar eens lekker buiten zitten eten, ze hebben daar heerlijke gerechten en heel goedkoop, is echt een aanrader, fijne vakantie nog

Jan

Oh en Railay Beach is ook een aanrader.... je kunt daar enorm relaxen, maar ik begrijp dat jullie elke dag hoge temeraturen hebben, het bootreisje naar Railay Beach is vefrissend :-)

Yvon

Lekker genieten van de laatste week, wel verdiend na zo'n mooie maar vermoeiende reis. Veel plezier nog!!!

Janet

Alweer de laatste week, jullie hebben genoeg meegemaakt, leuk om te lezen.Geniet maar van de hoge temperaturen, hier hebben we een zomerstorm. Veel plezier!!