noordijken.reismee.nl

Waar gaan we allemaal naar toe!

Dag 1 8-7-2015

Om 18 uur vliegen we vanaf Amsterdam naar Bangkok met KLM

Dag 2 9-7-2015

Als het goed is landen we om 9.50 in Bangkok en worden we met de taxi naar ons hotel gebracht. Deze ligt midden in het centrum van Bangkok. Deze dag kunnen we nog bij komen van de reis en Bangkok gaan verkennen.

Dag 3 10-7-2015

We worden al vroeg opgehaald om naar de drijvende markt te gaan. Met de middag gaan we naar de Rose Garden.

dag 4 en 5 11 t/m 13-7-2015

We worden weer vroeg opgehaald om naar de River Kwai toe te gaan. We gaan daar eerst naar het Burma Railway Centre Museum, aansluitend gaan we in de middag de jungle in. We gaan met een mountainbike naar onze tent fietsen. We slapen daar in het hintok tentencamp. De volgende dag gaan we over de River KwaI. De nacht brengen we door boven de River Kwai in een floathouse. De volgende dag gaan we met de trein over het Birmaspoor, dan gaan we weer richting Bangkok. Daar zullen we weer overnachten waar we ook de eerste 2 nachten zijn geweest?

dag 6 en 7 14/15-7-2015

Weer vroeg uit bed om onderweg te gaan naar het Khoa Yai National Park. Daar gaan we naar watervallen en botanische tuinen. We gaan olifanten bezoeken. Die nacht slapen we in het National Park. De volgende dag mogen we weer vroeg opstaan om het park verder in te gaan om naar de apen te kijken en exotische vogels, we maken ook een wandeling door de jungle om naar de watervallen te gaan Heo Suwat en Heo Narok. Einde van de middag gaan we weer terug naar Bangkok om weer te slapen bij het hotel waar we al meer zijn geweest.

dag 7 16-7-2015

In de middag van dag 7 vliegen we naar Chiangmai. We landen omstreeks 13.45 we hebben een hotel midden in het centrum bij de nachtmarkt.

Dag 8 en 9 17/18-7-2015

we mogen er weer vroeg uit om naar de olifantenschool toe te gaan. Daar krijgen we les om met olifanten om te gaan, en gaan we die wassen en met olifanten zwemmen. We slapen in het mahout kamp in een lodge. De volgende dag gaan we met de olifanten de jungle in en na de lunch gaan we terug naar het hotel in Chiang Mai.

Dag 10 19-7-2015

We gaan met een tuktuk door de stad Chiang Mai om naar verschillende monumenten toe Te gaan. In de middag gaan we met een longtail boot over de pingrivier.

Dag 11 20/21/22-7-2015

Eindelijk we mogen uitslapen, ik denk dat we daar wel aan toe zijn. We vliegen vanmiddag om 14.15 naar Phuket om daar om 16.20 aan te komen. Daar gaan we 2 nachten uitrusten in het Duangjitt resort. Een mooi resort en even niks doen.

Dag 14 22/23/24-7-2015

We gaan aan ons Khoa Sok avontuur beginnen zelf denken we dat dit het mooiste is wat we gaan zien. We slapen daar 2 nachten in een tree house in de toppen van de boom. We gaan daar een kanotocht maken over de klong sok rivier, in de middag gaan we de jungle in. De volgende dag gaan we met een jeep naar het Rajaprapha meer, met een longtailboat naar een vissersdorpje en gaan we zwemmen bij grotten. we gaan lunchen op een stuwmeer. Na de lunch gaan we naar de pier toe waar we worden opgehaald om naar Krabi toe te gaan.

dag 16 24 t/m 31-7-2015

Ik denk dat we versleten zijn van alle dingen die we gedaan en gezien hebben. We gaan een week bij komen in hotel Aonong Villa in Krabi.

dag 23 31-7-2015

Tijd om weer in te pakken en weer terug naar Bangkok te gaan. We vliegen om 16.30 naar Bangkok daar hebben we nog 1 nacht te gaan. Dit hotel is bij het vliegveld, makkelijk voor de volgende dag om weer naar Amsterdam te vliegen.

dag 24 1-8-2015

Weer naar Amsterdam om 12.05 gaan we de lucht in, we landen weer om 18.35. En dan is het weer voorbij lang naar uit gekeken, maar zal geweldig zijn om op terug te kijken een reis om nooit meer te vergeten.

R de Haan

Nou het ziet er veel belovend uit mooie reis uitgestippeld ik hoop dat alles naar wens zal zijn, let wel het is er erg warm en de luchtvochtigheid is hoog. maar ondanks dat wordt het genieten1

Arno

Oh oh oh wat een spannend avontuur zeg! wel oppassen voor de bosjesmannen en de travestieten die daar rondhollen.

Alice

Zo te lezen een fantastische reis, wens jullie een hele fijne vakantie! En ik ga jullie zeker volgen.

Yvonne

Hoi .een druk gevuld schema lees ik .ben benieuwd en volg jullie reisverhalen/verslagen graag
Geniet van iedere seconde en heel veel plezier xx gr Yvonne ????