noordijken.reismee.nl

Aankomst in Bangkok.

Gisteren zijn we om 18 uur nederlandse tijd vertrokken uit Amsterdam. Na een lange vlucht van weinig slapen zijn we een half uur eerder geland in Bangkok. Bij de koffers ging het allemaal vlug en door de douane heen stond er iemand te wachten op ons bij de aankomsthal. Een klein oud mannetje met een bordje family Noordijk, sprak meer geen engels dan wel. Hij liep hard over de vluchthaven en we moesten hem volgen naar zijn busje. In het busje was het een vreselijke rit we waren blij dat we heel aangekomen zijn bij ons hotel, deze man hopen we niet meer te krijgen hij kon echt niet rijden. Om 11 uur konden we gelijk onze hotel kamer op en zijn we even gaan liggen in het vliegtuig hadden we niet geslapen. Er zit 5 uur tijdverschil tussen het is hier later. Met de middag zijn we Bankok in gegaan een oude vieze stad en er hangt een vieze lucht. Daar nog wat spullen gehaald die we komende dagen nodig hebben en vroeg naar bed gegaan. De wekker gaat morgen om 5.45 want we worden om 7 uur al opgehaald erg vroeg en dat in je vakantie. De eerste dag zit erop.