noordijken.reismee.nl

Ayutthaya

Vanmorgen weer op pad met het busje naar 2 tempels en een paleis. Het was vandaag vreselijk warm 45 graden en weinig wind. Eerst naar de tempels die 700 jaar geleden waren verwoest was wel mooi om te zien, we hadden het erg warm dus een vlug rondje gemaakt we vonden het wel prima wat foto's gemaakt, daarna nog een rondje over een markt gedaan. Het verbaast ons wel dat alles er heel schoon uitziet. De schalen waar het eten op ligt is allemaal schoon de mensen ontzettend vriendelijk. Voor we in de bus stapte kwam er nog een klein jongetje van een jaar of 3 naar ons toe die had een klein mandje met kleine stenen schilpadjes die hij probeerde te verkopen was zo'n schattig ventje kon je geen nee tegen zeggen dus we zijn een schilpadje rijker. Daarna naar het zomerpaleis geweest van een of andere koning ook erg mooi om door alles heen te lopen. Er zijn hier 44 koningen dus ook genoeg paleizen. we waren alweer om 16 uur in ons hotel nog naar het zwembad geweest om op te frissen. Vanavond gegeten bij een thais restaurant langs de weg als je zoiets bij ons ziet loop je er vlug langs, maar hier kan je er heerlijk eten.

moe

Weer een heleboel meegemaakt.Heel leuk om alles te lezen.Groetjes Met Micky alles goed hij is er elke dag.

erik, alexandra, jurian en julia

maar geen andijvie met gehaktballen zeker rudy. leuk hoor allemaal

Elisabeth

Leuk hoor om te lezen, jullie zijn in top conditie als je weer thuis komt haha????????geniet ervan en voor Rudy moeten ze gewoon een prakkie koken????stuur ik de aardappels vast op doeiiiixxxx????

Anneke

Leuk om te lezen hoe jullie reis verloopt en om de foto's te zien.
Er zijn daar toch zeker ook wel spinnen Sandra ? Daar heb ik je nog niet over gehoord , haha
Veel plezier nog , geniet ervan.

Groetjes Anneke

tosca

Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien.
Wat een energie hebben jullie, drukke dagen.
Maar zo zie je wel hele mooie dingen.

Jan

Als ik alles zo lees hebben jullie een heerlijke vakantie, wel warm he daar, geniet er van!
Over een paar dagen naar het strand toch?