noordijken.reismee.nl

2e dag olifanten school

Vanmorgen na het ontbijt zijn we bij het ziekenhuis geweest en eten gemaakt daar ze krijgen iedere dag speciale voeding erbij met extra zouten en mineralen wat vermengd word met rijst. Er stond daar ook nog een baby olifantje. Hierna moesten we weer op de olifant jungle in. Ik toch weer op die olifant maar was er niet echt blij mee. We moesten over hele smalle paden stijl naar beneden en ook weer omhoog dat omhoog gaat nog wel maar dat naar beneden vond ik vreselijk je kan je niet vast houden en maar hopen dat je er niet vanaf valt. Het was heel erg mooi halverwege moesten we een heel stijl pad af naar beneden door het water wij waren de laatste in rij, maar ik ben afgestapt durfde het echt niet zo naar beneden het was zo hoog en stijl. Ik ben het laatste stukje gaan lopen. Ik vroeg nog aan de gids of er beesten zaten en slangen hij zegt dan gewoon dood leuk ja we zijn in de jungle daar leven ook slangen. Op de plek waar we moesten eten werden de olifanten los gelaten geweldig om te zien ze gi gen de bergen in aten hele bomen weg je zag ze niet meer lopen. Ondertussen werd er eten voor ons klaar gemaakt ze hakte bamboe af en maakte er spies van om de kippenpootjes aan te doen en boven het vuur gaar te laten worden. Ze hadden hol bamboe bij zich wat boven het vuur werd verwarmd er bleek ei in te zitten. De tafel werd gedekt onder een stro hutje, de borden waren grote bladeren onze hadden was onze vork en lepel en voor wie het wilde maakte ze van bamboe een soort lepels. Een hel ervaring o te zien noe ze dit deden. Er kwamen uit tassen die ze bij zich hadden opgevouwen bladeren met rijst erin en water flessen. Toch hadden we wel honger dus toch maar van gegeten en het smaakte prima. Na het eten riepen ze allemaal hun olifant bij naam en ze kwamen uit alle hoeken aan gerend mooi om te zien. Daarna kwam er een grote regen bui en mochten we het eerste stuk niet op de olifanten mee rijden maar moesten we lopen. Dus stijl naar beneden we hebben dit maar glijdend gedaan door de modder want lopen ging niet. We zagen er niet uit alles was modder en vies.we liepen over smalle paden wat heel glad was sommige hadden geen schoenen aan. Lowie liep al een stuk verder ik er achter met 3 meter er tussen loop daar een tor zo groot als me hand, ik deed geen stap meer iemand achter me heeft me gered en hem met een stok weg gehaald. Na een paar honderd meter mochten we weer op de olifanten. Toen we bijna bij de school waren ben ik eraf gegaan moesten weer stijl naar beneden en vind dat zo vreselijk eng. Daarna moesten de olifanten gewassen worden die waren zo vreselijk vies zaten ook helemaal onder de modder ze gooide dit zelf ook iedere keer over hun heen. Na het wassen kregen ze nog een maand vol eten en toen was deze dag ook weer om. Het was een geweldige ervaring zeker Lichelle en Rudy vonden het geweldig. Al je spieren in je hele lijf doen pijn, spieren waarvan je wist ze er niet meer zaten zitten er nog.

Reacties

Reacties

Alice

Geweldig om te lezen hoe jullie genieten, ik zie je gezicht al voor me Sandra bij die Tor????????

Jannie en Piet

Wat een geweldige belevenis die reis van jullie. Dit vergeet je nooit meer! Heel veel plezier nog met z'n allen. Mooie vakantie. Groeten van ons.

Clary en Krijn

Leuk weer een mooi verslag op olifanten rijden is heel bijzonder alleen ik zie geen foto's van Lowie op de olifant heeft hij er wel opgezeten?
Groeten

Esther

Wat een super verhalen allemaal.
Een ervaring om nooit te vergeten .

Yvon

Wat een belevenis en wat zullen jullie genieten!!!
Je moet geen hoogtevrees hebben om op de olifanten te zitten. Veel plezier nog en wat een leuke verhalen

Chantal

Ik geniet van jullie verhalen en wat leuk zeg met de olifanten wat een belevenis .
Een schitterende vakantie met elkaar hebben jullie .
Om nooit te vergeten .

Gr chantal

Marlous

Wat een mooie verhalen! Erg leuk om te volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!